Markarbete



Red lite markarbete här om dagen och la upp bommar som ni ser på bilderna ovan. Jag är skit dålig på att rita men de får ni stå ut med.

Först la jag bommarna som på bild 1 och red på en volt runt dom i alla 3 gångarterna.
Drog sen ihop bommarna som på bild 2 och la in små volter, det var en riktigt bra övning för min lilla häst!

Sen testa jag att rida i galopp på en volt över bommarna när dom låg så nära varandra. Lite trångt var det, men jag kom 3 gånger på dom. Och sista gången var amber jätte laddad hon takta, slog med huvet och frambenen. sen när jag red mot bommarna gjorde hon hela övningen utan att jag styrde, drev eller något. haha, hon är så söt! Då visste hon va hon skulle göra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0