Ett inlägg om Kristoffer Collin

För att rida sin tredje gång tycker jag han är väldigt duktig! Får se om du kan gå imorgon efter att ha ridit två hästar på en dag.. haha!

De här är min pojkväns bror som brukar vara med ute i stallet och pyssla. Han håller på att lära sig att rida och jag tycker det går bra. Idag var vi ute och red i skogen ett gäng och drog på lite i uppförs bakarna och då satt han kvar.

Sen när vi red i padocken fick han rida Billy och vara med som stöd för unghästarna, lite drag hjälp eftersom dom inte riktigt vart gas och broms sitter en!





Imorgon ska jag rida lite markarbete med Rockan, Ska be mamma fota och filma de.
Jag och Rockan / Colli och Brodda












Kommentarer
Postat av: Noomie

Tufft! (:

2011-06-19 @ 11:57:23
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0