Bilder från dagen i stallet!

Idag börja vi dagen med att pyssla och borsta alla hästar.  Sen red vi ut ett gäng på dom ridabara hästarna!

Efter de var det unghästarnas tur, har massor roliga filmer från det som jag ska visa er. Jag och Sofie tog unghästrana medans Elin och Colli fick ta 2 gamla lungna som var med som stöd. Loppan fick något ryk och stutsa men annars gick de helt okej! Dom kan inte speciellt mycket en, eller rättare sagt ingenting.. inte änns svänga.. haha! Så lite kaous blev det!!

Ska lägga upp filmerna senare. Nu har jag mycket att göra in för ikväll!
Skriver mer om dagen senare när jag har tid.

En bild från när vi red ut!


Från höger, Colli med gamla Bill, Jag med Basist, Sofie med Loppan, Elin på gamla feta Vera!


Jag och Basist, han är 3 år!


Jag & Basist


Sofie och Loppan, Hon är 4 år. Men inte mer riden en Basist, hon är svårare också.


Uppdaterar så fort jag kan igen!
Nu ska jag duscha, städa, åka o handla sen ikväll blir det grilla och mysa med min och mattias famlij.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0