Har haft semester!

Nu är jag hemma igen efter en vecka i falsterbo. Hade en underbar vecka med shopping, sol, bad, hästtävlingar, go-cart.. mm!! Shoppa massa nya häst saker.. ny hjälm, shabrak, luvor, ländtäcke, stall skor, bortar o massa annat. :)

Denna vecka har jag massor rolig på gång..
Idag: Hoppade jag och sofie med Anna.
Imorgon (tisdag): Dressyrträning med Amber
Onsdag: Rida ut med Anna
Torsdag: Vardagsrutiner
Fredag: Åka iväg och hoppträna :D Sofie och jag är grymt taggade!
Lördag: Åka iväg och hoppträna. (2 dagars)

Idag red vi ut ett gäng först, sen hoppade Laura och Precilla, sen avsluta med en uteritt på amber. Amber blev super taggad och vi fick brottas lite i galoppen då vi inte var riktigt överrens om hastighet.. haha!!

Lite snabb uppdatering.. Ska försöka hålla igång bloggen igen!

Amber <3


Vill ha en bttre kamera.. det som fattas för att jag ska orka hålla igång med bloggen jämt!
Sen ska min dator in på laggnign vilken dag som helst.
Min pojkvän tycker inte jätte mycket om att jag bombar hans dator med häst bilder ;)

Kommentarer
Postat av: belloon,

Vilken är din absoluta favoritfärg?

2011-07-12 @ 17:33:24
URL: http://belloon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0